Toegankelijkheid

Skip to main content

Pleuni Poleij

Researcher

Pleuni Poleij

Researcher

FMCG

Shoppermentality

FMCG


Shoppermentality

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction houd ik mij bezig met inzichtelijk maken van consumentengedrag, met name in de wereld van FMCG. Voor mij een hele interessant wereld, want het is constant onderhevig aan verandering: van inflatie tot aan veranderende generaties. Het dynamische van deze markt maakt mij enthousiast.

Bij elk onderzoek leer ik weer iets nieuws over verschillende onderwerpen en producten en ik vind het dan ook leuk en interessant om mij daar tijdens het onderzoek in onder te dompelen. Op deze manier geef ik meer duiding geven aan de kwantitatieve resultaten.

Als vanaf jongs af aan ben ik geïnteresseerd in menselijk gedrag. Waar ik vroeger als kind uren op de vensterbank naar mensen buiten zat te kijken, kan ik deze interesse en nieuwsgierigheid nu kwijt in mijn functie als kwantitatief onderzoeker. Na de bachelor psychologie haalde ik in 2020 mijn master in sociale beïnvloeding. Sinds januari 2022 ben ik werkzaam bij Motivaction in team Consumentenproducten.

Actualiteiten

Gezondheid minst belangrijk bij de keuze van een kant-en-klaarmaaltijd

Loes Kleijngeld
23 mei 2024

Interesse in grote voetbaltoernooien in ruim 30 jaar bijna gehalveerd

Ruurd Hielkema
23 mei 2024

Doe je mee aan het Nationaal BBQ Onderzoek 2024-2025?

Ruurd Hielkema
07 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency