Toegankelijkheid

Skip to main content

Whitepaper Aan de slag met medewerker-engagement

16 juni 2017

Medewerker-engagement, of employee engagement, is een vrij abstract begrip. Een breed begrip ook, dat veel besproken wordt en van groot belang is voor de betrokkenheid en bevlogenheid van medewerkers. Maar wat is het nu precies? Hoe kun je het beïnvloeden? Op welke manier ga je er als organisatie effectief mee om?

Om die vragen te beantwoorden hebben we directieleden, HR-managers, communicatiemanagers en andere medewerkers gevraagd naar hun mening. De resultaten hiervan hebben we voor je gebundeld in de whitepaper ‘Aan de slag met medewerker-engagement’.

 

Nog veel vragen over employee engagement

Hoewel employee engagement een veelgehoorde term is, merkten we bij de ondervraagden dat er ook nog veel onduidelijk is op dit vlak. Er waren verschillende meningen over de afdeling die verantwoordelijk is, professionals missen concrete tools om met medewerker-engagement aan de slag te gaan en de aandachtspunten verschillen per soort organisatie. Om voor jou meer duidelijk te maken omtrent dit onderwerp biedt deze whitepaper antwoord op vragen als:

  • Wat houdt employee engagement in?
  • Wie pakt er een rol in het opzetten hiervan, en hoe kijken de professionals daar zelf tegenaan?
  • Welke factoren hebben de grootste impact op de betrokkenheid van werknemers?

Daarnaast biedt het je concrete tips waar je direct mee aan de slag kunt, om de employee engagement binnen jouw organisatie te verbeteren. Zo zorg jij ervoor dat medewerkers niet alleen lang blijven, maar ook net dat extra stapje zetten dat je nodig hebt voor een succesvol bedrijf.

Download nu de whitepaper door het formulier in te vullen.

Wil je meer weten over dit onderwerp, of heb je vragen? Neem dan contact op met Ester Koot.


Vragen?
Ester Koot

Email
Functie Senior strategy consultant HRM
Telefoon +31 (0)20 589 82 36


Andere downloads

Vertrouwen in journalistiek

Henriët Hensen
13 januari 2023
Whitepaper clienttypen

Whitepaper 'Wat werkt bij wie?'

Marcel Voorn
30 januari 2018
Seniorenmarketing; senioren marketing

Een zilveren generatie met gouden kansen

Pieter Paul Verheggen
07 augustus 2019

Effectieve Gedragsbeïnvloeding – een model met bewuste én onbewuste routes

Cecilia Keuchenius
09 september 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency