Terugkijken: webinar 'effectieve B2B-marketing in economisch onzekere tijden’
We zijn meerdere maanden onderweg in de coronacrisis en langzaam gaan Nederland en Europa van het slot af. Nu zwelt de discussie aan hoe we omgaan met de toekomst en met de anderhalvemetersamenleving. Eerst waren organisaties en ondernemers vooral bezig met overleven, maar inmiddels zetten zij stappen naar een nieuwe realiteit.
Hoe kun je in deze tijden effectieve B2B-marketing bedrijven met ondernemers? Hoe help je hen om in de nieuwe realiteit te stappen? Waarom reageren mkb’ers zo verschillend op crisissituaties? Waarom reageert de ene ondernemer anders dan de ander? En bovenal: hoe speel je hier effectief op in?
In het eerste webinar over dit onderwerp in samenwerking met de Universiteit Utrecht en MKB servicedesk, hebben we geconstateerd dat je bedrijven vooral moet helpen in omgaan met onzekerheid. Op basis van BusinessLocus onderzoek dat Motivaction in de afgelopen maanden met MKB Servicedesk en de Universiteit van Utrecht heeft opgezet, gingen we dieper in op dit onderwerp tijdens het webinar ‘effectieve B2B-marketing in economisch onzekere tijden ’.
Je kunt deze nu kosteloos terugkijken
In deze webinar leer je vanuit verschillende invalshoeken over ondernemers in de coronacrisis:
- Sjoerd Hardeman (Rabobank / Utrecht University) vertelt over hoe de onzekerheid van ondernemers in crisistijd zich ontwikkeld
- Rob Doornbos (Motivaction) neemt je mee in de houding van ondernemers op basis van het BusinessLocus-model en kijkt naar de reactie van de verschillende typen ondernemers en welke valkuilen die reacties met zich meebrengen
- Ronald de Snoo (MKB Servicedesk) gaat dieper in op hoe jij ondernemers bij kunt staan in deze ingewikkelde tijden
Kijk de webinar terug, of neem contact op met Rob Doornbos voor meer informatie.