Toegankelijkheid

Skip to main content

Terugkijken: webinar 'effectieve B2B-marketing in economisch onzekere tijden’

06 juli 2020

We zijn meerdere maanden onderweg in de coronacrisis en langzaam gaan Nederland en Europa van het slot af. Nu zwelt de discussie aan hoe we omgaan met de toekomst en met de anderhalvemetersamenleving. Eerst waren organisaties en ondernemers vooral bezig met overleven, maar inmiddels zetten zij stappen naar een nieuwe realiteit.

Hoe kun je in deze tijden effectieve B2B-marketing bedrijven met ondernemers? Hoe help je hen om in de nieuwe realiteit te stappen? Waarom reageren mkb’ers zo verschillend op crisissituaties? Waarom reageert de ene ondernemer anders dan de ander? En bovenal: hoe speel je hier effectief op in?

In het eerste webinar over dit onderwerp in samenwerking met de Universiteit Utrecht en MKB servicedesk, hebben we geconstateerd dat je bedrijven vooral moet helpen in omgaan met onzekerheid. Op basis van BusinessLocus onderzoek dat Motivaction in de afgelopen maanden met MKB Servicedesk en de Universiteit van Utrecht heeft opgezet, gingen we dieper in op dit onderwerp tijdens het webinar ‘effectieve B2B-marketing in economisch onzekere tijden ’.

Je kunt deze nu kosteloos terugkijken

In deze webinar leer je vanuit verschillende invalshoeken over ondernemers in de coronacrisis:

  • Sjoerd Hardeman (Rabobank / Utrecht University) vertelt over hoe de onzekerheid van ondernemers in crisistijd zich ontwikkeld
  • Rob Doornbos (Motivaction) neemt je mee in de houding van ondernemers op basis van het BusinessLocus-model en kijkt naar de reactie van de verschillende typen ondernemers en welke valkuilen die reacties met zich meebrengen
  • Ronald de Snoo (MKB Servicedesk) gaat dieper in op hoe jij ondernemers bij kunt staan in deze ingewikkelde tijden

Kijk de webinar terug, of neem contact op met Rob Doornbos voor meer informatie.

 

Deel dit artikel

Vragen?

Gerelateerde artikelen

Black Friday 2020: Sterke stijging van verwachte bestedingen

Ruurd Hielkema
23 november 2020

Deelvervoer moet zijn beste tijd nog krijgen

Merel Zuiderduin
24 februari 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Hoe zorg je ervoor dat je digitaal inclusief communiceert?

Natascha Schippers
20 januari 2022
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency