Terugkijken: webinar effectieve B2B-marketing in tijden van corona
Inmiddels zijn we al even onderweg in de coronacrisis en gaat Nederland langzaam weer open. Waren organisaties en ondernemers eerst vooral bezig met overleven, nu zie je dat sommigen zich voorbereiden op wat ze denken dat komen gaat, terwijl anderen wachten op stappen van de overheid.
Hoe kun je in deze tijden effectieve B2B-marketing bedrijven met ondernemers? Hoe help je hen uit de crisis te komen? Waarom reageren mkb'ers zo verschillend op de crisis? De ene horecaexploitant begint een afhaalloket en de ander komt niet eens op het idee. Dat roept de vraag op: hoe komt dit? Waarom reageert de ene ondernemer anders dan de ander? En bovenal: hoe speel je hier effectief op in?
Op basis van BusinessLocus onderzoek dat Motivaction in de afgelopen maanden met MKB Servicedesk en de Universiteit van Utrecht heeft opgezet, vond onlangs ons webinar 'ondernemers en de omgang met onzekerheid - effectieve B2B-marketing in tijden van corona' plaats.
Je kunt deze nu kosteloos terugkijken.
In deze webinar leer je vanuit verschillende invalshoeken over ondernemers in de coronacrisis:
- Sjoerd Hardeman (Rabobank / Utrecht University) bespreekt de managementkwaliteiten van ondernemers en hoe zij omgaan met onzekerheid.
- Rob Doornbos (Motivaction) neemt je mee in de houding van ondernemers op basis van het BusinessLocus-model, vertelt over het huidige vertrouwen dat ondernemers hebben en hoe zij vanuit hun ondernemersstijl reageren op deze situatie.
- Ronald de Snoo (MKB Serbicedesk) gaat dieper in op vragen waar ondernemers op dit moment mee zitten, en hoe je daar effectief op kunt inspelen.
Kijk de webinar terug, of neem contact op met Rob Doornbos voor meer informatie.