Kwalitatief omnibusonderzoek biculturele Nederlanders: schrijf je in
De Nederlandse samenleving verandert. Er is steeds meer aandacht voor diversiteit en inclusiviteit. Daarnaast groeit het aantal inwoners met een niet-Nederlandse achtergrond.
Desondanks is er nog weinig bekend over deze biculturele Nederlanders. Zij zijn vaak slecht gerepresenteerd in (markt)onderzoek. Het wordt voor organisaties echter steeds belangrijker om deze steeds groter wordende doelgroep op een effectieve manier te bereiken. Om hier bij te helpen, en om ervoor te zorgen dat deze groep niet onderbelicht blijft, biedt Motivaction nu de mogelijkheid om deel te nemen aan een kwalitatief multiclient onderzoek onder biculturele Nederlanders.
Een belangrijke doelgroep
Eerder onderzoek laat zien dat de leefstijlen, aankoopbeslissingen en wensen van biculturele Nederlanders verschillen van autochtone Nederlanders. Ook hebben zij andere mediaconsumptiepatronen waardoor niet alle communicatie-uitingen hen bereiken. Deze verschillen worden nog onvoldoende meegenomen in de communicatie- en marketing strategie van veel organisaties. Zij laten zo een belangrijke groep consumenten links liggen.
Door middel van ons kwalitatief multiclient onderzoek onder biculturele Nederlanders bieden wij de kans om unieke inzichten te verkrijgen in de doelgroep:
- We voeren dit onderzoek uit in de vorm van een online community met 40 respondenten uit de Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse groepen in onze e-Safari
- De community biedt de ruimte om verschillende thema’s aan bod te laten komen. Wij denken met je mee over de invulling van jouw vraagstuk.
- Er is de mogelijkheid om te participeren en/of 1, 2 of meerdere dagen in de community in te vullen met eigen opdrachten. Deelname is al mogelijk vanaf € 3.250,-
- We starten het onderzoek na de zomervakantie (onder voorbehoud van voldoende participanten).
Neem voor meer informatie of het onderzoeksvoorstel contact op via het formulier, of met Henriët Hensen via of 06-42245053.