Toegankelijkheid

Skip to main content

Motivaction op MIE’20 – Generatie Z, duurzaam reizen door de stad en kwalitatief concepttesten

15 januari 2020

Op 5 en 6 februari 2020 vindt MIE’20 plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Ook Motivaction is er weer bij! Wil jij jongeren uit Generatie Z live vragen stellen over hun vitaliteit? Ontdekken hoe de Gemeente Den Haag per wijk een mobiliteitsbeleid opstelt? Of zelf ervaren hoe een consument door adFlow op unieke wijze een concept test? Kom dan op beide dagen bij ons langs.

 

Een nieuwe manier van concepttesten – 5 februari

Je bent ongetwijfeld bekend met de klassieke concepttest. Maar heb je al gehoord van adFlow? Met deze kwalitatieve tool geven we een extra dimensie aan pre- en concepttesten.

Door direct na het scoren van het (reclame)concept met de deelnemer in gesprek te gaan en projectbetrokkenen live te laten meekijken tijdens het onderzoek, haal je veel meer inzicht uit jouw concepttest. Je ziet zo per seconde welk element in een (reclame)spot wel of niet werkt, waar de emotionele waardering stijgt of daalt én hoort direct van de deelnemer zelf wat zij vonden van het concept.

Ervaar op 5 februari zelf de kracht van deze kwalitatieve methode bij de Motivaction stand, nummer 5, naast de Vitality corner.

 

Vraag Gen Z naar hun vitaliteit - 6 februari

We beginnen steeds meer over ze te leren, maar soms blijft Generatie Z nog een ongrijpbare generatie. Daarom gaan we op MIE’20 niet over deze jongeren praten, maar met ze.

Schuif op 6 februari tijdens de lunch aan bij onze live roundtable. Daar gaan we in drie rondes met Generatie Z duo’s in gesprek over wat gezondheid voor hen betekent, of ze graag sporten, hoe ze omgaan met stress en nog veel meer. Wil jij ook een vraag stellen aan deze jongeren? Dat kan! Je vindt ons bij de Motivaction stand, nummer 5, naast de Vitality corner, tussen 11:30 - 12:00, 14:30 - 15:00 en 15:45 – 16.15. Schrijf je van tevoren in via het online seating systeem.

 

Het duurzaamheidsbeleid per wijk van Gemeente Den Haag – 6 februari

Den Haag groeit snel, waardoor er druk ontstaat op de openbare ruimte. Om de stad bereikbaar en leefbaar te houden moeten mensen zich anders gaan verplaatsen, met bijvoorbeeld de fiets of het openbaar vervoer. Maar Den Haag bestaat uit verschillende wijken vol bewoners met hun eigen voorkeuren, meningen en behoeften. Dus hoe pak je zoiets aan?

Door iedereen aan te spreken op een manier die bij hen past. Motivaction bracht acht mobiliteitsstijlen met hun voorkeuren, triggers en barrières in kaart en onderzocht in welke wijken deze groepen wonen. Maak kennis met Sara, Tim en de andere persona’s en ontdek hoe de gemeente haar communicatiestrategie op deze mensen afstemt op 6 februari van 12:00 - 12:45 (Ronde 3) in de Blauw Research zaal.

Kijk voor meer informatie over MIE’20 of om tickets te kopen op www.mie.nl.


Vragen?
Daimy Tamis

Email
Functie CRM Marketeer
Telefoon +31 (0)20 589 82 48


Gerelateerde artikelen

Corona-zorgen leven het meest onder 35-44 jarigen

Cecilia Keuchenius
24 maart 2020

Pieter Paul Verheggen spreekt op #OkBoomer – een dag over generatiemarketing

Pieter Paul Verheggen
10 juli 2020

Bijna 9 miljoen Nederlanders geloven in wonderen

Lex van Meurs
21 februari 2020

Corona stimulans voor organisatiestrategie én voor OR

Jeroen Senster
28 januari 2021
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency