Toegankelijkheid

Skip to main content

Astrid van Heerwaarden

Researcher

Astrid van Heerwaarden

Researcher

Cultuur en Vrije tijd

Media

Cultuur en Vrije tijd


Media

Als kwantitatief onderzoeker hou ik mij voornamelijk bezig met alles wat mensen in vrije tijd doen. Denk aan een museum bezoeken, podcasts luisteren, een krant lezen of een serie kijken.

In 2016 ben ik tijdens mijn studie Geschiedenis begonnen bij Motivaction. Na verschillende adviserende functies heeft mijn nieuwsgierigheid het gewonnen. Nu ben ik onderzoeker in team Media, Telecom, Cultuur & Vrije Tijd.


Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency