Toegankelijkheid

Skip to main content

Ruben de Jong

Researcher
"Voor mij staat Motivaction voor een goede balans tussen een fijne werksfeer, variatie en aanpakken.”

Ruben de Jong

Researcher

"Voor mij staat Motivaction voor een goede balans tussen een fijne werksfeer, variatie en aanpakken.”

Maatschappij

Communicatie

Publieke sector

Maatschappij


Communicatie


Publieke sector

Klanten hebben vaak veel vragen. Iedere afdeling, collega of teamleider heeft een vragen waar het onderzoek dat wij uitvoeren antwoord op moet geven. Om structuur en duidelijkheid te creëren stel ik de vraag: wat is een need to know en wat is nice to know? Op deze manier probeer ik tot de kern te komen. Om zo een onderzoek op te zetten waar je echt wat mee kunt.

Van jongs af aan ben ik een nieuwsgierig type. Ik stelde veel vragen en wilde van alles weten. Deze karaktereigenschap is eigenlijk nooit verdwenen, in tegendeel zelfs. Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction kom ik hierin helemaal tot mijn recht.


Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency