Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.
Actualiteiten
‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media
Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer
Ruurd Hielkema
08 oktober 2024
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024