Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.
Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024