Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Ruud Kooiman
Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Innovatie en conceptontwikkeling
Branding en communicatie
In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.
Actualiteiten


De binnensteden veranderen. De consument verandert. En RMC verandert mee.

Huib Lubbers
22 januari 2025

Kantelpunten in de klimaattransitie: Is Nederland klaar voor versnelling?

Jorn Lingsma
07 januari 2025