'Consumenten en verpakkingen' multiclient-onderzoek
29 september 2017
Wil je betere verpakkingsconcepten ontwikkelen en deze vervolgens succesvol introduceren? En wil je een verpakking perfect afstemmen op de (on)bewuste wensen en eisen van de consument?
The European Packaging Gallery biedt in samenwerking met Motivaction een uniek multiclientbenchmarkonderzoek aan, dat speciaal gericht is op verpakking en consument.
Het onderzoek bestaat uit een algemeen gedeelte en een maatwerkgedeelte. Je krijgt:
- Verpakkingsadvies over hoe jij je doelgroep het beste kunt bereiken en overtuigen om voor het product te kiezen.
- Een uitgebreide rapportage, bestaande uit een algemeen deel en een rapportage op maat.
- Informatie over shopperprofielen en bijbehorende wensen en behoeften met betrekking tot verpakkingen.
- Conclusies en adviezen specifiek over jouw verpakking of verpakkingsconcept.
- Antwoord op maximaal tien vragen over jouw verpakking (meer vragen mogelijk tegen meerprijs).
Praktische informatie
- Prijs per deelnemer: 7.500,- (excl. btw)
- Doorlooptijd: 8 weken
- Aantal deelnemers: maximaal 5
Heb je interesse, meld je dan aan via . Onderzoek kan per direct starten zodra 5 deelnemers zich hebben aangemeld.
Neem voor inhoudelijke vragen over het onderzoek contact op met Clasine van der Wal via of 020 589 83 83.
Gerelateerde artikelen
Zo krijg jij inzicht in de leer- en ontwikkelbehoeften van jouw werknemers
Sanne Audenaert
24 juni 2022
big-data-de-6-v-s-die-je-moet-bekijken-voor-belangrijke-inzichten
Seth Schaafsma
15 mei 2017