Toegankelijkheid

Skip to main content

'Consumenten en verpakkingen' multiclient-onderzoek

29 september 2017

Wil je betere verpakkingsconcepten ontwikkelen en deze vervolgens succesvol introduceren? En wil je een verpakking perfect afstemmen op de (on)bewuste wensen en eisen van de consument?

 

The European Packaging Gallery biedt in samenwerking met Motivaction een uniek multiclientbenchmarkonderzoek aan, dat speciaal gericht is op verpakking en consument.

 

Het onderzoek bestaat uit een algemeen gedeelte en een maatwerkgedeelte. Je krijgt:

  • Verpakkingsadvies over hoe jij je doelgroep het beste kunt bereiken en overtuigen om voor het product te kiezen.
  • Een uitgebreide rapportage, bestaande uit een algemeen deel en een rapportage op maat.
  • Informatie over shopperprofielen en bijbehorende wensen en behoeften met betrekking tot verpakkingen.
  • Conclusies en adviezen specifiek over jouw verpakking of verpakkingsconcept.
  • Antwoord op maximaal tien vragen over jouw verpakking (meer vragen mogelijk tegen meerprijs).

 

Praktische informatie

  • Prijs per deelnemer: 7.500,- (excl. btw)
  • Doorlooptijd: 8 weken
  • Aantal deelnemers: maximaal 5


Heb je interesse, meld je dan aan via . Onderzoek kan per direct starten zodra 5 deelnemers zich hebben aangemeld.

 

Neem voor inhoudelijke vragen over het onderzoek contact op met Clasine van der Wal via of 020 589 83 83. 


Vragen?
Clasine van der Wal

Email
Functie Senior Research Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Impact van online formulieren op klantreis onderschat

Jorn Lingsma
29 mei 2018

Zo krijg jij inzicht in de leer- en ontwikkelbehoeften van jouw werknemers

Sanne Audenaert
24 juni 2022

“Onderzoek is maatwerk en daar neem ik graag de tijd voor”

Lex van Meurs
22 mei 2023

big-data-de-6-v-s-die-je-moet-bekijken-voor-belangrijke-inzichten

Seth Schaafsma
15 mei 2017
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency