Toegankelijkheid

Skip to main content

Clasine van der Wal

Senior Research Manager
"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Clasine van der Wal

Senior Research Manager

"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Shoppermentality

Shoppermentality

Bij Motivaction doe ik onderzoek naar het gedrag van consumenten op de winkelvloer en online. Dit kan onderzoek naar een categorie zijn, zoals vleesvervangers, of onderzoek met een breder thema zoals kennis, houding en gedrag ten aanzien van gezonde voeding. Ook test ik samen met collega's nieuw op de markt te brengen producten. Het is ontzettend leuk als je die producten dan later terugziet in het schap.

Ik heb Sociaal Culturele wetenschappen gestudeerd en ben in 2004 begonnen bij Motivaction. Ik ben senior strategy consultant en werk met name voor klanten in de FMCG en retail sector. Tevens ben ik teamleider van het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Clasine van der Wal
Meer aandacht, minder koopkracht voor gezonde en duurzame voeding
Samenwerking Motivaction en Distrifood biedt grip op ‘de Shopper’
Aan de pillen tegen Corona: voedingssupplementgebruik gestegen
Eerlijke kleding kopen: jongeren willen wel, maar doen het niet 

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency