Toegankelijkheid

Skip to main content

Gespecialiseerde panels

Wij weten al veel van onze panelleden. Hierdoor kunnen wij voor onderzoek panels samenstellen met specifieke doelgroepen. Bijvoorbeeld:


Zorgpanel met medische verrijking

  • Professionals: artsen, apothekers, verplegers, therapeuten en andere specialisten. Van de ruim 5500 professionals is bijvoorbeeld 12% verpleger en werkt 14% bij een thuiszorginstelling.
  • Patiënten: gespecificeerd naar medische indicatie (fysiek en geestelijk) en patiëntgroepen: 13% heeft bijvoorbeeld een aandoening aan een van de luchtwegen, en ongeveer 5% heeft te maken met een depressie.
  • Mantelzorgers: 23% verleent mantelzorg.


Onderwijspanel en studentenpanel

  • Opleidingsniveau en studierichting. Bijvoorbeeld: onder WO-studenten doet 29% een economische studie.

 

Digital en Telecompanel met gebruiks- en abonnementsgegevens voor telecom, (digitale) media en technologie

  • We kunnen categoriseren in 5 digitale levensstijlen.
  • Daarnaast kunnen we selecteren op telecomaanbieder. Zo heeft 16,6% geen vaste telefoonaansluiting en zijn KPN en Ziggo de populairste telecomaanbieders voor tv, internet en vaste telefoon. De populairste aanbieders voor mobiele telefonie zij KPN, T-Mobile en Vodafone.
  • Informatie over het merk telefoon: 21,5% heeft een iPhone en 44,3% een Samsung toestel
  • Wij kunnen selecteren op het gebruik van de functies en applicaties op de mobiele telefoon: bijvoorbeeld WhatsApp-gebruikers: 66,9 % gebruikt dagelijks WhatsApp, en 16,5% sms’t dagelijks.

 

Arbeidsmarktpanel en decision makers

  • We kunnen subcategoriseren onder werkenden (ZZP en loondienst), en hebben informatie over de grootte van de organisatie. Zo werkt 40% van de panelleden in een bedrijf met meer dan 500+ werknemers en is 7,4% ZZP’er.
  • Decision Makers: verantwoordelijkheid op het gebied van onder andere HR, telecom en algemeen management.
  • Niet-werkenden splitsen we uit naar schoolgaand, arbeidsongeschikt, werkzoekend of gepensioneerd.

 

Finance panel

  • Pensioengegevens: pensioenfonds of – verzekeraar. Zo bouwt 42,5% via werk pensioen op, waarvan de helft een middelloonregeling heeft. 10,8% spaart zelf voor het pensioen.
  • Bankgegevens: aanbieders voor betaal- en spaarrekening. Ook zijn hierin gegevens over hypotheken of beleggingen opgenomen.
  • Gegevens over verzekering: zorg-, ziektekosten-, inboedel-, etc.


Meer informatie en andere mogelijkheden en onderwerpen vindt u in het panelboek.

 

 

 


 


Vragen?
Maaike Zijderveld

Email
Functie Senior Sample Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83

Jeroen Bruin

Email
Functie Senior Data Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
Kwantitatief onderzoek bij Motivaction, online en offline

Kwantitatief onderzoek

Jeroen Senster
10 juni 2016
Online marktonderzoek

Online marktonderzoek

Kevin Miley
23 november 2015
Concept- en pretest

Concept- en pretest - Voorspel de werking van jouw campagne

Sander Kluiters
23 februari 2015
Schaponderzoek

Schaponderzoek - Wat de consument echt ziet!

Clasine van der Wal
25 maart 2014
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency