Toegankelijkheid

Skip to main content

InnerWorld: inzicht in het onderbewuste van jouw doelgroep

Innerlijke belevingswereld en ervaringen van consumenten

Kijk in het onderbewuste van jouw doelgroep met InnerWorld. Deze techniek werkt via geleide ontspanning en visualisatieoefeningen waardoor we toegang krijgen tot de vergeten herinneringen en de onderbewuste gevoelens en associaties van mensen. Dankzij laddering van producteigenschappen tot (emotionele) eindwaarden van een product krijgen we een beeld van het onderbewuste en de intuïtie van consumenten.

 

Aan een InnerWorld-sessie nemen 4 tot 5 respondenten deel en een sessie duurt tweeënhalf uur. De sessies worden geleid door moderators die een speciale training hebben gevolgd onder leiding van een expert uit de VS.

 

 
 

 

Wat levert het je op?

  • Je krijgt levendigere en nieuwe inzichten doordat dingen met meer detail en gevoel boven tafel zijn gebracht. Daarmee kun je mensen in hun hart en hoofd raken.
  • Creatieven krijgen waardevolle input voor campagne-ontwikkeling dankzij de gedetailleerde en beeldende beschrijvingen van herinneringen, ervaringen en merkassociaties.

 
   
 


Vragen?
Sander Kluiters

Email
Functie Research Director | Manager InnovatieLab
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
segmentatieonderzoek

Segmentatieonderzoek

Martin Muller
25 maart 2014
Motivaction onderzoekcommunity

M-Talk Community

Margré Nijkamp
12 augustus 2015

Adhesive Campaign Test: test de werkelijke impact van je campagne

Stephanie Altena
28 augustus 2024
Online onderzoek

e-Safari: rijke en diepgaande inzichten via een tijdelijke online community

Henriët Hensen
07 augustus 2017
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency