Sander Kluiters
Research Director | Manager InnovatieLab
"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."
Sander Kluiters
Research Director | Manager InnovatieLab
"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Positionering
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Positionering
Ik ben nieuwsgierig kwalitatief onderzoeker in hart en nieren. Mijn passie is te begrijpen en tastbaar te maken te maken waarom mensen vinden wat ze vinden, doen wat doen en waarom dat wát ze doen vaak iets anders is, dan wat ze zeggen te willen doen.
Als research director met een een zwakte voor merkdenken en het verklaren van consumentengedrag houd ik mij veel bezig met complexe postionerings- en communicatievraagstukken. Het liefst voor insights gedreven organisaties.
Intern houd ik me bij Motivaction daarnaast bezig met de kwaliteit en innovaties op het vlak van kwalitatief onderzoek. Ik zie mezelf als een teamspeler en soms ook een beetje tegendraads als de situatie hier om vraagt.
Al is het alweer een tijd geleden, nog steeds trots finalist MOAwards marktonderzoeker 2011 (top 3)
Bijdragen van
Sander Kluiters
Sander Kluiters

WK in Qatar niet populair onder Nederlanders

Last van belangst? Met deze 3 tips kom je daarvan af

Op het snijpunt van digitaal en face-to-face

Hoe ontwikkel je een nieuwe onderzoekstool? In gesprek met Sander

Kwalitatieve onderzoekstool VisualFocus nu ook internationaal inzetbaar

Design Thinking

Persuasion tactics - effectief communiceren is een kunst
Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024