Sander Kluiters
Research Director | Manager InnovatieLab
"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."
Sander Kluiters
Research Director | Manager InnovatieLab
"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Positionering
Branding en communicatie
Gedragsbeïnvloeding
Positionering
Ik ben nieuwsgierig kwalitatief onderzoeker in hart en nieren. Mijn passie is te begrijpen en tastbaar te maken te maken waarom mensen vinden wat ze vinden, doen wat doen en waarom dat wát ze doen vaak iets anders is, dan wat ze zeggen te willen doen.
Als research director met een een zwakte voor merkdenken en het verklaren van consumentengedrag houd ik mij veel bezig met complexe postionerings- en communicatievraagstukken. Het liefst voor insights gedreven organisaties.
Intern houd ik me bij Motivaction daarnaast bezig met de kwaliteit en innovaties op het vlak van kwalitatief onderzoek. Ik zie mezelf als een teamspeler en soms ook een beetje tegendraads als de situatie hier om vraagt.
Al is het alweer een tijd geleden, nog steeds trots finalist MOAwards marktonderzoeker 2011 (top 3)
Bijdragen van
Sander Kluiters
Sander Kluiters
WK in Qatar niet populair onder Nederlanders
Last van belangst? Met deze 3 tips kom je daarvan af
Op het snijpunt van digitaal en face-to-face
Hoe ontwikkel je een nieuwe onderzoekstool? In gesprek met Sander
Kwalitatieve onderzoekstool VisualFocus nu ook internationaal inzetbaar
Design Thinking
Persuasion tactics - effectief communiceren is een kunst
Actualiteiten
‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media
Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer
Ruurd Hielkema
08 oktober 2024
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024