Jorn Lingsma
Doelgroepdenken
Mentality
Doelgroepdenken
Mentality
Jorn richt zich als kwantitatief researcher vooral op onderzoek voor opdrachtgevers die actief zijn op het gebied van energie, financiële dienstverlening en consultancy. Hij is gespecialiseerd imago- en positioneringsonderzoek waarbij hij doorvertalingen maakt naar Mentality-doelgroepen en andere marktsegmentaties.
Bijdragen van
Jorn Lingsma
Jorn Lingsma

Kantelpunten in de klimaattransitie: Is Nederland klaar voor versnelling?

Pensioen tastbaar maken

‘Als medisch specialisten hebben we inspraak op de nieuwe pensioenregeling’

Hoe gaan Nederlanders met hun financiën om? Jorn Lingsma en Lisa Jager bij New Business Radio

Financiële afspraken tussen echtparen dragen ook bij aan post-huwelijksgeluk

Een spotlight op financiële zelfredzaamheid

‘Veel spijt over geldafspraken na scheiding’

Jongeren geven leidinggevend Nederland ruime voldoende
Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024