Toegankelijkheid

Skip to main content

Sanne Bovendeert

Doelgroepsegmentatie

Communicatie

Doelgroepsegmentatie


Communicatie

Na mijn studies Voeding & Marketing en Sociale psychologie heb ik bij verschillende bedrijven aan de opdrachtgeverskant als marktonderzoeker gewerkt. Ik ben sinds 2012 werkzaam bij Motivaction, waar ik nu als kwantitatief Senior Research Consultant werkzaam ben binnen het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Sanne Bovendeert
Populariteit leasen neemt toe
De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken
Geen voorkeur duurzame kleding
Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency