Toegankelijkheid

Skip to main content

Sanne Bovendeert

Doelgroepsegmentatie

Communicatie

Doelgroepsegmentatie


Communicatie

Na mijn studies Voeding & Marketing en Sociale psychologie heb ik bij verschillende bedrijven aan de opdrachtgeverskant als marktonderzoeker gewerkt. Ik ben sinds 2012 werkzaam bij Motivaction, waar ik nu als kwantitatief Senior Research Consultant werkzaam ben binnen het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Sanne Bovendeert
Populariteit leasen neemt toe
De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken
Geen voorkeur duurzame kleding
Consument let niet op duurzaamheid bij kopen kleding

Actualiteiten

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024

Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt

Kevin Hengstz
16 september 2024

Prinsjesdag: traditie of achterhaald?

Paloma Bunck
29 augustus 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency