Toegankelijkheid

Skip to main content

Tamar Koopman

Researcher

Tamar Koopman

Researcher

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction help ik uiteenlopende organisaties binnen de media-, cultuur- en vrije tijdsector beter inzicht krijgen in de denkwijzen, drijfveren en gedragingen van hun doelgroepen. Denk bijvoorbeeld aan publieke omroepen, telecomaanbieders, musea en culturele instellingen.

Na het afronden van de master Communication & Cognition in 2021 ben ik vrijwel meteen de onderzoekswereld ingedoken, eerst als onderzoeksassistent bij het Amsterdam AMC, daarna als insights consultant bij een klein bureau. Sinds 2023 ben ik als researcher bij Motivaction aan de slag. Mijn interesses in mens, media en maatschappij komen hier uitstekend samen.

Actualiteiten

Gezondheid minst belangrijk bij de keuze van een kant-en-klaarmaaltijd

Loes Kleijngeld
23 mei 2024

Interesse in grote voetbaltoernooien in ruim 30 jaar bijna gehalveerd

Ruurd Hielkema
23 mei 2024

Doe je mee aan het Nationaal BBQ Onderzoek 2024-2025?

Ruurd Hielkema
07 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency