Adhesive Campaign Test: test de werkelijke impact van je campagne
Hoe effectief is jouw online campagne in het aantrekken van aandacht? En hoe wordt jouw campagne gewaardeerd door het publiek?
Traditioneel vragenlijstonderzoek slaagt er niet in om nauwkeurig te meten hoe een campagne de aandacht weet te trekken op drukke webpagina’s. Dit komt doordat deze methoden niet het daadwerkelijke gedrag van gebruikers in een natuurlijke omgeving vastleggen. Met de Adhesive Campagne Test bieden Motivaction en Annalect een oplossing voor het meten van reclameherkenning.
Hoe wij meten
- We maken gebruik van ons StemPunt-panel met 70.000 leden
- We serveren de campagne gericht aan een selectie leden van ons Stempunt-panel
- De advertentie wordt tijdens normale internetactiviteiten getoond
- Kort daarop nodigen we uit voor een online enquête
- We meten herinnering en waardering middels een gestandaardiseerde vragenlijst
Wat levert het op
- Voldoende waarnemingen om je campagne effectief te evalueren
- Inzicht in herinnering en waardering van je campagne
- Inzicht in hoeverre je campagne opvalt in een natuurlijke setting
- Mogelijkheid om op strategische momenten te testen: vóór of tijdens jouw campagne
- Inzetbaar voor diverse sectoren, zoals: reclame, overheid en de arbeidsmarkt. Denk bijvoorbeeld ook aan het bereiken van specifieke doelgroepen zoals MBO-studenten, IT-professionals en zorgmedewerkers.
Met de Adhesive Campagne Test ontdek je de werkelijke impact van jouw campagne. Dit biedt je waardevolle inzichten in hoe effectief jouw campagne is in het trekken van aandacht en hoe deze wordt ontvangen door jouw doelgroep. Deze service wordt door Motivaction exclusief aangeboden in samenwerking met data- en analyticsbureau Annalect – onderdeel van OmnicomMediaGroep.
Wil je meer informatie over het inzetten van een Adhesive Campagne Test? Neem contact op met Maaike Zijderveld of Stephanie Altena.
Email
Functie Data Analyst
Telefoon
+31 (0)20 589 83 83
Email
Functie Senior Sample Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83