Toegankelijkheid

Skip to main content

Bart Rentenaar

Researcher

Bart Rentenaar

Researcher

FMCG

Food

Retail

FMCG


Food


Retail

In mijn rol als kwantitatief onderzoeker vergaar ik in het bijzonder inzichten voor bedrijven die handelen in consumentenproducten. Van bloemenkwekers tot aardappeltelers en van tankstations tot autohandelaren. Een breed onderzoeksveld, met een terugkerend thema: waarom maken consumenten de keuzes die ze maken? De zoektocht naar het antwoord op deze vraag loopt voor elke branche en elk bedrijf anders, met voor mij de schone taak om dit antwoord om te zetten in bruikbare inzichten.

In het najaar van 2022 ben ik bij Motivaction aan de slag gegaan als kwantitatief onderzoeker binnen het team Consumentenproducten, wat uitstekend aansluit op mijn interesse in consumentengedrag. Deze interesse in consumentengedrag is ontstaan tijdens mijn bachelor Psychologie en is verder vormgegeven tijdens mijn master Economic and Consumer Psychology, beiden aan de Universiteit Leiden. Het leukste aan mijn werk is zien dat mijn rapporten enthousiast worden ontvangen; de verworven inzichten helpen de klant ook daadwerkelijk verder.


Actualiteiten

Babyboomers floreren: wat we kunnen leren van hun welzijn

Henk Heinen
09 december 2024

Schrijf je nu in voor het jaarlijkse omnibusonderzoek biculturele Nederlanders

André Kamphuis
05 november 2024

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency