Toegankelijkheid

Skip to main content

Met mijn verleden in retail en mijn heden in data en technologie is de consument en zijn winkelgedrag de rode draad door mijn loopbaan. Het winkelgedrag van de fysieke shopper verandert snel en ik zie het als mijn uitdaging dit shoppergedrag voor onze klanten real time in beeld te brengen. De volgende stap is om met actueel shopperdata, het gedrag van de toekomst te gaan voorspellen. Werk aan de winkel dus!

Ik probeer voor mijn klanten een bron van feitelijk retailnieuws te zijn en wordt geïnspireerd door nieuwe opdrachten waarbij het shopgedrag centraal staat. Retail, technologie en data verbinden tot simpele oplossingen in factsheets, rapporten of apps, dat is wat mij drijft.

Daarnaast heb ik veel ervaring met veranderprocessen in complexe situaties met diverse belanghebbenden. Daardoor vervul ik bij meerdere klanten intern de rol van retail- en klantgeweten om verschillende veranderingsprocessen te begeleiden. Met mijn ondernemers- en retailachtergrond breng ik verschillende stakeholders bij elkaar en ga ik op zoek waar stakeholders elkaar kunnen versterken door de consument centraal te stellen. Binnen het huis van Motivaction zal RMC zijn smart retailing positionering verder kunnen uitbreiden.

Bijdragen van
Huib Lubbers
Toenemende drukte in winkelstraten op zondag en weekenden 
Minder bezoekers in winkelstraten: een trend die zich voortzet in 2024
Winkelstraten drukker in voorjaar, maar vanaf april minder druk
Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Actualiteiten

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024

Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt

Kevin Hengstz
16 september 2024

Prinsjesdag: traditie of achterhaald?

Paloma Bunck
29 augustus 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency