Toegankelijkheid

Skip to main content

Karin Lammers

Senior Research Consultant | Onderzoeksexpert Gezondheid & Vitaliteit
“Een vitaler Nederland, een breder en diverser publiek in musea... Het begint met het verkennen en doorgronden van je doelgroepen.”

Karin Lammers

Senior Research Consultant | Onderzoeksexpert Gezondheid & Vitaliteit

“Een vitaler Nederland, een breder en diverser publiek in musea... Het begint met het verkennen en doorgronden van je doelgroepen.”

Gezondheid en Vitaliteit

Sport

Cultuur en Vrije tijd

Gezondheid en Vitaliteit


Sport


Cultuur en Vrije tijd

Met veel plezier werk ik als kwalitatief en kwantitatief senior research consultant bij Motivaction. Mijn focus ligt op vitaliteits-vraagstukken: fysieke , mentale en sociale gezondheid. Wat kunnen sportbonden, kennisinstituten, werkgevers, zorgverzekeraars, overheden en gemeenten doen om de vitaliteit van Nederlanders te bevorderen?

Ik werk samen met deze opdrachtgevers en mijn rol is om de belevingswereld van Nederlanders goed te doorgronden. Als initiatiefnemer van het Vitality-model (6 vitaliteits-leefstijlen) hou ik me hier dagelijks mee bezig en vergaar ik inzicht in de laatste trends en ontwikkelingen.

Naast mijn passie voor gezondheid en vitaliteit, heeft mijn andere passie - cultuur - ook een belangrijke plek in mijn werk. Samen met culturele instellingen denken we na hoe een steeds breder en diverser publiek de weg naar musea, theaters en concertzalen kunnen vinden. Dit doen we bijvoorbeeld met imago-, publieks- doelgroep- propositie en communicatie-onderzoek. 

In mijn werk combineer ik graag kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Op basis van harde cijfers en diepgaand inzicht kun je gefundeerde keuzes maken. Het combineren van data met diepgang begon al tijdens mijn studie: Communicatie en Culturele Antropologie waar kwantitatief en kwalitatief onderzoek veelvuldig aan bod kwam.

 

Bijdragen van
Karin Lammers
Weer meer mensen met obesitas, helft 20-plussers te zwaar
Hoe ik leef is hoe ik fiets
WK in Qatar geeft kopzorgen, maar voetbal blijft ook een leuk spel
Van coronacrisis naar beweegcrisis. De effecten van corona op sporten

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency