Toegankelijkheid

Skip to main content

Kevin Hengstz

Senior Strategy Consultant

Kevin Hengstz

Senior Strategy Consultant

Mentality

Doelgroepsegmentatie

Neuro

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Insights bieden voor het creëren van immateriële meerwaarde voor organisaties

Merk, design en reputatie vormen in toenemende mate de belangrijkste immateriële activa van organisaties. Op basis van gedegen onderzoeksmodellen biedt Kevin insights op het gebied van merk, design en reputatie. Kevin heeft Motivactions Stakeholder Reputatie Insights (SRI)-model onder zijn hoede.

Insights bieden voor doelgroepenstrategie op basis van segmentatie

Voor elke dienst en voor elk product bestaat er een relevante en specifieke doelgroep. Met behulp van het Mentality-segmentatiemodel van Motivaction is Kevin in staat om insights en advies te bieden voor de ontwikkeling van een weloverwogen doelgroepenstrategie en de ontwikkeling van persona’s gebaseerd op dieperliggend drijfveren en (consumenten)waarden. Kevin is lid van de Mentality Expert Group binnen Motivaction.

Insights bieden op het gebied van Telecom

Om insights te kunnen bieden op het gebied van Telecom is een dedicated focus op deze markt essentieel. De snelheid en dynamiek van de Telecomsector vraagt om een onderzoeksprofessional die zich dagelijks beweegt in de sector en op de hoogte is van alle ins and outs. Samen met collega Sander Kluiters is Kevin (commercieel) verantwoordelijk voor de Telecomsector binnen Motivaction.
Bijdragen van
Kevin Hengstz
Online grensoverschrijdend gedrag
Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt
 Bekijk de ITeX ‘24/’25 kick-off  
Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over
De ITeX Monitor door Motivaction & DEI
Motivaction en Media.Monks ontwikkelen Gen AI persona’s
Nederlanders worstelen met smartphoneverslaving
Verdriet om de kassière… en om het verlies van privacy

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency