Toegankelijkheid

Skip to main content

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab
"Van insights naar nieuwe producten of diensten."

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab

"Van insights naar nieuwe producten of diensten."

Innovatie en conceptontwikkeling

Innovatie en conceptontwikkeling

Als kwalitatief onderzoeker help ik opdrachtgevers uit verschillende organisaties bij het ontwikkelen en testen van concepten. Mijn kwalitatieve onderzoeksvaardigheden helpen om op de wensen en behoeften van de doelgroep te doorgronden (insights) en op basis daarvan passende oplossingen (producten of diensten) te ontwikkelen.

Aagje was vroeger my middle name: super nieuwsgierig en altijd vragen naar het hoe en waarom. Om na mijn studie commerciele economie als kwalitatief onderzoeker bij Motivaction aan de slag te gaan, was dan ook een logische keuze. Ik geniet ervan om met behulp van kwalitatief onderzoek onze klanten te helpen met hun innovaties. Daarnaast hou ik me ook bezig met het innoveren van onze eigen kwalitatieve methoden, technieken en technologieen. En omdat de technologie nooit stilstaat, ben ik hier nog wel even bezig!

Bijdragen van
Margré Nijkamp
Kwalitatief onderzoek onder Babyboomers
In 3 dagen diepgaand inzicht in de doelgroep van Vemedia
Online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Onze online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Margré in dienst bij Motivaction
Een derde keer in dienst bij Motivaction
Margré Nijkamp en Roos Thijssen op ESOMAR Fusion 2019

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency