Rob Doornbos
Doelgroepdenken
Business Locus
Positionering
Doelgroepdenken
Business Locus
Positionering
Mijn passie ligt op het snijpunt van imago, reputatie en positionering en de rol die klantgroepen daarin kunnen spelen. Ik probeer het beste uit onze klanten te halen en gebruik onderzoek ze daarbij te helpen, om ze vooral scherp en kritisch op zichzelf te laten zijn.
Als sociaal psycholoog zit ik bij Motivaction al bijna 30 jaar gebeiteld op het raakvlak van psychologie en sociologie. Ik help organisaties om uit te vinden wie ze (zouden moeten) zijn en hoe dat landt bij verschillende doelgroepen. Daarvoor breng ik de mening in van klanten, stakeholders, maar ook van de eigen organisatie in en zoek naar verklaringen waarom ze denken wat ze denken. En wat dat betekent. Voor dit soort strategische vraagstukken mag je me wakker maken.
Bijdragen van
Rob Doornbos
Rob Doornbos
Financiële educatie van jongeren schiet niet tekort
Week van het geld: Hoe ben jij je GELD de BAAS?
Wil je weten wat het MKB bezighoudt? MKB Trendwatch biedt antwoorden
BusinessLocus: meer inzicht verkrijgen in de drijfveren van ondernemers
De eerste haarscheurtjes in brede welvaart worden zichtbaar
Zo help je ondernemers de coronacrisis door
Toenemend optimisme bij ondernemers
Hoe hun ondernemersstijl de overlevingskans van mkb’ers na de coronacrisis vergroot
Actualiteiten
‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media
Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer
Ruurd Hielkema
08 oktober 2024
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024