Toegankelijkheid

Skip to main content

Inzichten in naamsbekendheid, merkimago en duurzaamheid modebranche

12 juni 2023

Hoe scoort jouw modemerk of fashionwinkel op naamsbekendheid, merkimago en duurzaamheid? Krijg inzichten in deze drie thema's door middel van onderzoek. Voor een gunstige prijs biedt het onderzoek relevante resultaten voor jouw merk ten opzichte van een benchmark van andere voor jou interessante merken of winkels. Meedoen kan al vanaf 2500 euro. De opgeleverde resultaten kun je direct doorvoeren in jouw communicatie-uitingen en branding.

Onder naamsbekendheid krijg je een beter beeld van waar consumenten shoppen, hoe ze jouw merk kennen en wat jouw directe concurrentie is. Daarnaast brengt het thema merkimago je inzicht in hoe consumenten jouw merk zien en welke waarden ze daaraan koppelen. Tot slot levert het onderzoek een inkijkje in hoe consumenten naar duurzaamheid kijken. Hoe duurzaam vinden zij jouw merk en welke criteria gebruiken zij daarvoor? 

Wat levert het op?

Deelname aan dit onderzoek levert een rapportage op met bovenstaande inzichten. Waar mogelijk vergelijken we de resultaten van jouw modemerk of fashionwinkel in een benchmark. Daarnaast ontvang je in Excel de resultaten van de meting, inclusief uitsplitsingen naar geslacht, leeftijd, opleiding en regio. Bovendien bieden we de optie de resultaten uit te splitsen naar Mentality doelgroepen, zodat jouw communicatie-uitingen en branding nog beter aansluiten bij je doelgroep.

Wat moet ik doen om deel te nemen aan het onderzoek?

Het huidige traject is vol! Wil je meedoen aan toekomstig onderzoek? Neem dan contact met ons op via de mail. We bespreken dan de mogelijkheden en het verdere verloop van het onderzoek. Mail naar Loes Kleijngeld () of Clasine van der Wal ().

Hoe lang duurt dit traject?

Het traject is half juli gestart. We verwachten de rapportage eind augustus op te leveren. 


Vragen?
Loes Kleijngeld

Email
Functie Researcher
Telefoon +31 (0)20 589 82 05

Clasine van der Wal

Email
Functie Senior Research Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Laten we Gen Z niet over één kam scheren

Ester Koot
01 juli 2019

Nederlanders willen gasloos wonen, maar zonder extra kosten

Henk Heinen
14 februari 2018

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Winnen op de winkelvloer met gedragsbeïnvloeding

Ruud Kooiman
24 februari 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency