Toegankelijkheid

Skip to main content

Thuis ontbijten, of toch buiten de deur?

20 juni 2019

Tien jaar geleden ontbeet ongeveer een kwart van de Nederlanders weleens buiten de deur, inmiddels is dat bijna verdubbeld! Motivaction deed onderzoek naar de out of home ontbijt markt, en onze voorspelling is dat de groei zich door zal zetten.

Hoewel veel Nederlanders het ontbijt zien als een marginaal eetmoment, en helemaal niet zoals we vroeger hoorden als de belangrijkste maaltijd van de dag, omarmen we het eten van een ontbijtje onderweg. Dat doen de meesten niet voor de gezelligheid, maar om praktische redenen. Ze zijn dan ook vooral op zoek naar gezonde en betaalbare opties. 

 

Out of Home Ontbijt Onderzoek 2019

Ben jij benieuwd naar de marktontwikkelingen op het gebied van buiten de deur ontbijten? Je kunt nu het rapport aanvragen! De kosten voor het gehele rapport bedragen 1250 euro, neem contact op met Ruurd Hielkema om dit te ontvangen.

Wil je meer weten over de Nederlandse ontbijtgewoonten? Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Neem voor meer informatie over dit onderzoek contact op met Ruurd Hielkema.

 


Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen

Samenwerking Motivaction en Distrifood biedt grip op ‘de Shopper’

Clasine van der Wal
18 november 2021

Weet realtime de bezoekersaantallen in uw binnenstad

Huib Lubbers
16 oktober 2023

Voedingsgewoontes 2017-2021: de invloed van COVID-19 is beperkt

Ruurd Hielkema
21 mei 2021

Tweejaarlijks Klimaatonderzoek: Nederlander kijkt vooral naar overheid en bedrijven

Gerard van der Werf
15 oktober 2021
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency