Toegankelijkheid

Skip to main content

Motivaction start samenwerking met digitalAudience

16 januari 2020

AMSTERDAM - De doelgroepsegmentatie Mentality van Motivaction is nu beschikbaar voor gebruik bij digitalAudience voor audience targeting, onboarding, website en CRM insights op alle platformen en partners van digitalAudience.

"De expertise op kwantitatief en kwalitatief onderzoek op het gebied van doelgroepanalyse en profilering zal ons helpen besluitvormers beter te adviseren, zowel lokaal en internationaal, op identiteit en imago, communicatie, fast moving consumer goods en business to business”, aldus Ruben Niet, oprichter en CEO van digitalAudience.

“Met de toevoeging van ons waarden- en leefstijlmodel Mentality aan deze platformen kunnen organisaties hun communicatie nog beter targeten op specifieke Mentality doelgroepen. Hiermee vervullen wij een lang gekoesterde wens van een aantal van onze klanten uit verschillende sectoren,” aldus Karel Slootman, managing partner bij Motivaction. “Door verder te kijken dan demografische kenmerken en ook rekening te houden met de waarden en mentaliteit van de consument, is het mogelijk een effectievere doelgroepbenadering toe te passen op elke marketing- en communicatiestrategie.”

Over Motivaction

Motivaction onderzoekt als onafhankelijk onderzoeks-, insights - en adviesbureau de waarden, motieven en leefstijl van mensen. Sinds de oprichting in 1984 helpt Motivaction bedrijven en organisaties te groeien in de breedste zin van het woord. Dit doet Motivaction empirisch, met een kritische blik en innovatieve onderzoeksmethoden. Haar onderzoekers combineren academische diepgang met kennis van zakelijke belangen en maatschappelijke drijfveren. Motivaction ziet hierdoor waar kansen liggen en vertaalt deze naar concrete adviezen.

Over digitalAudience

digitalAudience is een technologie leverancier met een focus op innovatieve digital marketing oplossingen. Het bedrijf is opgericht in 2015 en heeft een technologie ontwikkeld waarbij zij online -en offline data kan koppelen, waardoor het mogelijk is om effectievere digitale marketing campagnes op te zetten. Door het onboarden van klantdata kunnen marketeers hun 1st party offline CRM data verrijken met de uitgebreide datasets van digitalAudience en haar datapartners.

Inmiddels werken 45 van de Top 100 adverteerders en bijna alle mediabureaus in Nederland samen met de data-oplossingen van digitalAudience. digitalAudience heeft een eigen technologie ontwikkeld waardoor een naadloze integratie met de toonaangevende wereldwijde DSP-en DMP-platforms, waaronder DoubleClick, Adobe en Adform is gerealiseerd. Daarnaast werkt digitalAudience volledig in overeenstemming met de Europese Privacy Wetgeving, de GDPR.

 


Vragen?
Karel Slootman

Email
Functie Managing Partner
Telefoon +31 (0)20 589 83 83

Seth Schaafsma

Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Stakingen kunnen op grote steun van Nederlanders rekenen, ook een tweede keer in korte tijd

Irene Zondervan
03 juni 2019

Wil je weten wat het MKB bezighoudt? MKB Trendwatch biedt antwoorden

Rob Doornbos
11 mei 2023

Wees niet bang voor griezels op straat: bijna helft van Nederlanders die Halloween viert doet dat thuis

Ruurd Hielkema
29 oktober 2018

Voedingsgewoontes 2020: stagnerend aantal vegetariërs en veganisten

Ruurd Hielkema
26 oktober 2020
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency