Toegankelijkheid

Skip to main content

Karel Slootman

Managing Partner
"De diversiteit aan vraagstukken die Motivaction op haar bord krijgt, komen uit vrijwel alle hoeken van de samenleving. Dat maakt het werken bij Motivaction zo buitengewoon interessant en maakt bovendien vaak duidelijk dat alles met elkaar samenhangt."

Karel Slootman

Managing Partner

"De diversiteit aan vraagstukken die Motivaction op haar bord krijgt, komen uit vrijwel alle hoeken van de samenleving. Dat maakt het werken bij Motivaction zo buitengewoon interessant en maakt bovendien vaak duidelijk dat alles met elkaar samenhangt."

Reputatie

Positionering

Branding en communicatie

Reputatie


Positionering


Branding en communicatie

Mijn expertise ligt vooral bij stakeholder- en reputatievraagstukken.

Na mijn studie bedrijfseconomie aan de UvA in Amsterdam ben ik in eerste instantie, in lijn met mijn studie, bij een kleine private equity organisatie gaan werken: BoardInvest. Ik hield me hier onder andere bezig met de analyse van potentiële ventures door middel van analyse van beschikbare data. Dat waren voornamelijk financiële data, maar uiteraard ook marktonderzoek. Al vrij snel ervaarde ik dat mijn interesse breder is dan alleen de financiële data.

Met mijn opgedane kennis tijdens mijn studie en ervaring bij BoardInvest, was ik dolblij bij Motivaction aan de slag te kunnen als projectleider. In de eerste jaren heb ik vooral veel vlieguren gemaakt met kwalitatief onderzoek, de moderatie van groepen en het voeren van (stakeholder-)interviews. Tezamen met de eerder genoemde ervaring kun je mij als generalist bestempelen als het gaat om onderzoeksskills.

Sinds 2009 leid ik gezamelijk met ons multidiciplinair management team Motivaction als commercieel directeur. We hebben gelukkig nog net de omvang die het mogelijk maakt dat ik mij ook nadrukkelijk met de inhoud en vraagstukken van klanten mag bemoeien. Daar krijg ik het meeste energie van. Maar ook met collega's nadenken over klantvraagstukken en onze klanten daadwerkelijk te helpen om stappen vooruit komen.
Behalve de tijd die ik besteed aan Motivaction besteed ik met heel veel plezier tijd aan mijn gezin met 4 kinderen. Verder geniet ik als binnenstadbewoner van de geneugten van de stad Amsterdam in al zijn diversiteit en ben ik actief op veel andere terreinen.
Bijdragen van
Karel Slootman
Van wendbaar navigeren tot vastberaden vooruitkijken: een beknopte terug- en vooruitblik
De kracht van harde data en zachte mensenkennis 
Data en veiligheid
Het jaarmagazine 2022

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency