Lex van Meurs
Lex van Meurs
Senior Research Consultant
Media
Communicatie
Cultuur en Vrije tijd
Media
Communicatie
Cultuur en Vrije tijd
Hoe kunnen mediamerken groeien en zich beter profileren? Als kwantitatieve onderzoeker help ik mediamerken die willen weten wie zij bereiken, wanneer en via welke kanalen, welke content welke doelgroep aanspreekt, waarom, en welke prijs- en communicatiestrategie hierbij het beste past en het meest effectief is.
Ik combineer meer dan 30 jaar ervaring in mediaonderzoek met een niet aflatende nieuwsgierigheid hoe ik mediamerken het beste kan helpen. Ik heb een voorkeur voor gedegen en vernieuwend kwantitatief onderzoek waarbij het zo goed en zo efficiënt mogelijk beantwoorden van de klantvraag altijd voorop staat. Naast mijn werk als mediaonderzoeker promoveerde ik in 1999 bij de UvA waar ik ook 15 jaar les gaf. Ik voel me thuis op het snijpunt van wetenschap en praktijk.
Lex van Meurs