Toegankelijkheid

Skip to main content

Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018

16 februari 2018

Op donderdag 15 februari vond de uitreiking plaats van de eerste editie van de Stakeholder Management Award nieuwe stijl. En de winnaars zijn bol.com (profit) en NS (not-for-profit): Deze winnaars zijn voortgekomen uit een systematische preselectie van de juryleden en vervolgens een stemming door vakmensen. Hiermee lieten zij de andere finalisten ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ achter zich achter zich. Het doel van de Stakeholder Management Award is het stimuleren van verdere professionalisering van het vakgebied en het met elkaar delen van best-practices.

  

Professionalisering vakgebied stakeholdermanagement
De initiatiefnemers Motivaction en StakeholdersLab bieden met de Stakeholder Management Award een podium voor organisaties die met aantoonbaar succes hebben gewerkt aan wederzijds-lonende relaties met hun stakeholders. Jurylid Karel Slootman: “Het doel van de uitreiking - learnings en inspiratie met elkaar delen - is met de sprekers van Vodafone en Consumentenbond, en met de prachtige finalecases en dito winnaars meer dan bereikt.

 

Samenstelling jury

De onafhankelijke jury bestond uit voorzitter Klaske de Jonge, Director Public affairs & communications - ‎Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Mireille Spapens, Hoofd marketing en communicatie Erasmus MC, Joep Cornelissen, Professor of Corporate Communication and Management the Rotterdam School of Management, Judith Coster, Vice President Corporate Communications KLM, Ron van der Jagt, Bestuursadviseur Berenschot, Wieneke Buurman, voorzitter van Logeion, Rocco Mooij, voormalig hoofdredacteur Adfo Groep, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing partner Motivaction.

 

Bekijk hier het juryrapport


Vragen?
Karel Slootman

Email
Functie Managing Partner
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Bijna 40% van de ouders staat toe dat minderjarig kind alcohol drinkt

Pieter Paul Verheggen
11 januari 2022

MKB ziet groei 2019 somber in

Rob Doornbos
15 april 2019

250.000 jongeren zetten zich in voor een respectvolle samenleving

Ester Koot
09 november 2020

Nieuwsbrief november '24: Over culinaire eetgewoontes, de kracht van citymarketing en Finfluencers winnen terrein

Karine Bloem
05 november 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency