Toegankelijkheid

Skip to main content

Els van der Velden

Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Els van der Velden

Senior Research Consultant

"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Shoppermentality

Doelgroepsegmentatie

FMCG

Shoppermentality


Doelgroepsegmentatie


FMCG

Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe
Coop maakt het verschil… door persona’s
Suzuki
Wie is de Suzuki rijder?
Nederlander wil duurzame tonijn
Nederlander wil duurzame tonijn maar weet niet hoe

Actualiteiten

Gezondheid minst belangrijk bij de keuze van een kant-en-klaarmaaltijd

Loes Kleijngeld
23 mei 2024

Interesse in grote voetbaltoernooien in ruim 30 jaar bijna gehalveerd

Ruurd Hielkema
23 mei 2024

Doe je mee aan het Nationaal BBQ Onderzoek 2024-2025?

Ruurd Hielkema
07 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency