Toegankelijkheid

Skip to main content

Els van der Velden

Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Els van der Velden

Senior Research Consultant

"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Shoppermentality

Doelgroepsegmentatie

FMCG

Shoppermentality


Doelgroepsegmentatie


FMCG

Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Tweedehands populair bij 63% van Nederlanders
ultrabewerkt_voedsel
Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van
Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe
Coop maakt het verschil… door persona’s

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency