Els van der Velden
Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."
Els van der Velden
Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."
Shoppermentality
Doelgroepsegmentatie
FMCG
Shoppermentality
Doelgroepsegmentatie
FMCG
Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Els van der Velden
Tweedehands populair bij 63% van Nederlanders
Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van
Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe
Coop maakt het verschil… door persona’s
Actualiteiten
‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media
Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer
Ruurd Hielkema
08 oktober 2024
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024