Els van der Velden
Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."
Els van der Velden
Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."
Shoppermentality
Doelgroepsegmentatie
FMCG
Shoppermentality
Doelgroepsegmentatie
FMCG
Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Els van der Velden

Tweedehands populair bij 63% van Nederlanders

Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Coop maakt het verschil… door persona’s
Actualiteiten


De binnensteden veranderen. De consument verandert. En RMC verandert mee.

Huib Lubbers
22 januari 2025

Kantelpunten in de klimaattransitie: Is Nederland klaar voor versnelling?

Jorn Lingsma
07 januari 2025