Henriët Hensen
Media
Innovatie en conceptontwikkeling
Communicatie
Media
Innovatie en conceptontwikkeling
Communicatie
Als kwalitatief onderzoeker houd ik mij vooral bezig met vraagstukken in de media, sport en vervoer. Binnen Motivaction heb ik de e-Safari ontwikkeld waarmee we insights verzamelen in een online community. Verder steek ik graag tijd en energie in de ontwikkeling van junior researchers. Buiten kantooruren maak je kans mij hardlopend tegen te komen in Amsterdam Oost. Hardlopen is mijn grote passie en door trainingen te geven, doe ik mijn best om anderen net zo enthousiast te maken voor deze sport!
Ik ben afgestudeerd als communicatiewetenschapper. Sinds 2005 werk ik bij Motivaction, inmiddels als Senior Strategy Consultant in het team dat zich focust op media, telecom, cultuur en vrije tijd. Sinds 2017 ben ik ook teamleider van dat team.
Bijdragen van
Henriët Hensen
Henriët Hensen
Vijf redenen waarom kwalitatief onderzoek een must is
Bereik 4,5 miljoen extra mensen met jouw aanbod
Vitality Omnibus meting 2022
Van gutfeeling naar nieuw concept voor het FD
Back to the gym: hoe win je als sportschool- of club jouw leden terug?
Media die lezers een positief gevoel geven, zijn succesvoller
Hoe werk je als kwalitatief onderzoeker in tijden van corona?
In 4 stappen naar een nieuw concept. Stap 4: hoe maak je de go / no-go beslissing?
Actualiteiten
‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media
Aimée de Kleijn
14 oktober 2024
Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer
Ruurd Hielkema
08 oktober 2024
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Pieter Paul Verheggen
17 september 2024