Toegankelijkheid

Skip to main content

Pieter Paul Verheggen

Algemeen Directeur
"We gaan er samen voor."

Pieter Paul Verheggen

Algemeen Directeur

"We gaan er samen voor."

Reputatie

Positionering

Diversiteit en inclusie

Reputatie


Positionering


Diversiteit en inclusie

Ik ben al vanaf mijn studie gefascineerd door de drijfveren achter menselijk gedrag. Door meer kennis te hebben van de motivaties en beweegredenen van zowel consumenten als burgers kan ik met Motivaction organisaties en bedrijven beter laten functioneren. En dat allemaal op basis van betrouwbare en degelijke onderzoeksresultaten.

Na mijn studie Arbeids & Organisatie psychologie aan de UvA heb ik nu ruim 30 jaar onderzoekervaring opgedaan bij zowel Motivaction als zusterbedrijf Glocalities. Als rode draad zie ik het daadwerkelijk willen begrijpen waarom "mensen de dingen doen die ze doen". Die tomeloze nieuwsgierigheid maakt dat ik iedere dag met veel plezier met fijne collega's aan mooie vraagstukken van opdrachtgevers werk.

Pieter Paul Verheggen is één van de winnaars van de Insight250-award 2023. Een prijs die pioniers, leiders en vernieuwers op het gebied van marktonderzoek, data-gedreven marketing en inzichten viert. Elk jaar erkent Insight250 de bijdragen van deze uitzonderlijke individuen en organisaties die aanzienlijke invloed hebben gehad in hun vakgebied.

We stelden Pieter Paul, CEO van Motivaction en Glocalities een paar vragen over zijn succes:

Bijdragen van
Pieter Paul Verheggen
Hoe Nederlanders denken over slachtoffers in de media
Ontdek de kracht van citymarketing met Glocalities: het succes van de ‘Kom niet naar Den Bosch’-campagne
ISO 27001 Certificering: wat het voor onze opdrachtgevers betekent
Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen
Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards
Toenemende bereidheid onder Nederlanders om het vaderland te dienen
Motivaction genomineerd als 'Data & Insights Bureau van het Jaar'
Boodschappen doen is niet voor iedereen hetzelfde

Actualiteiten

‘Finfluencers’ winnen terrein: 15% investeert al geld door advies op sociale media

Aimée de Kleijn
14 oktober 2024

Reizen verlegt culinaire grenzen, maar Nederlands broodbeleg moet mee in de koffer

Ruurd Hielkema
08 oktober 2024

Journalistiek vertrouwen Nederlandse burgers 2024 blijft hoog in vergelijking met Amerikanen

Pieter Paul Verheggen
17 september 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency